TikTok kao mreža budućnosti

Biznis

Pored društvenih mreža, poput Instagrama, Fejsbuka (Facebook), Twitera, Snapchat-a, poslednjih godina među najkorišćenijima je TikTok aplikacija, koja pruža mogućnost plasiranje videa, komenatara, itd..Koliko je aplikacija popularna, i koji su to zanimljivi trikovi koji se mogu primeniti prilikom korišćenja aplikacije? 

TikTok je definitivno društvena mreža budućnosti , jer je prepun tutorijala i trikova iz svih oblasti života. Ovi video saveti idu od onih “ovo je nemoguće”, pa sve do onih vrlo korisnih. Marketing stručnjaci kažu da ne možemo da poreknemo popularnost iste i da je velika migracija baš ka ovoj društvenoj mreži koja nudi nove i jedinstvene načine interakcije. Čak je i Instagram sada uveo opcije slične TikToku (Reels) kako ne bi izgubili svoje korisnike. Sve ovo nam govori da je TikTok sledeća velika stvar. Kombinacija muzike, video zapisa, sinhronizacije usana i mikro video sadržaja su samo neke od opcija koje ova mreža pruža.

Krajem 2020. godine baza TikToka ima preko 700 miliona aktivnih korisnika, dok je sama aplikacija preuzeta preko 2 milijarde puta.Skoro 50% globalne publike je mlađe od 34 godine, dok je 26% svih korisnika starosti od 18-24 godina.

Vrednost kompanije koja je vlasnik TikToka procenjuje se na 75 miliona dolara, što je čini najvrednijim StartUp-om širom sveta. Dobro osmišljen TikTok video je odličan način da predstavite sebe i svoju kompaniju. Što prisniji odnos izgradite sa svojom zajendicom to će vam oni biti lojalniji. Jer na Tik Toku nećete odmah pokušavati da nešto prodate, već da izgradite brend u koji će ljudi imati poverenje,

Deljenje zabavnih činjenica o vašem timu i o vašem poslu pomoći će ljudima da se upoznaju sa vama. Još jedna dobra taktika jeste da kroz video sadržaj podelite misiju brenda, jer ovo pomaže potencijalnim kupcima da razumeju šta pokreće vaše poslovanje.

Drugi način predstavljanja poslovanja na Tik Toku jeste povezivanje i ugovaranje partnerstva sa uticajnim korisnicima, tj. Influenserima.

Pored glavne suštine a to je snimanje videa, mogu se koristiti razni efekti i filteri, gde kreativnost dolazi do izražaja sa njihovim kombinovanjem.Zanimljivo je i to što različiti video snimci mogu da koriste isti zvuk, koliko god da je njhova razlika velika.Takođe  izbor zvučnih efekata i isečaka pesama je ogroman. Samo odete na “Sounds” i odaberete jedan od dostupnih. Brzina videa moze da se podešava, što dovodi do sličnosti sa Snapchat-om, koja isto ima takvu mogućnost. 

Tik Tok je još uvek “jeftina”, ali vrlo popularna mreža pa svakako treba iskoristiti trenutno stanje i njen potencijal na vreme.

Autor: Marija Božić

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *