Producenti filma „The House of Gucci“ inspirisani romanom Sare Gej Forden „The House of Gucci: A Sensational Story of Muder, Medness, Glamour and Greed“ iz 2001. godine strahuju od tužbe koja im sledi od naslednika italijanske modne imperije.
Film je u našim bioskopma premijerno prikazan 25. novembra. Dok publika traži kartu više za projekcije širom sveta, porodica osnivača ove kompanije javno ističe svoje nezadovoljstvo zbog načina na koji je njihova životna priča prikazana u filmu. Ovu filmsku dramu smatraju „neistinitom i uvredljivom“.
„The House of Gucci“ biografsko – kriminološki film rađen je u režiji Ridlija Skota, režisera svetskih razmera čija su dela ispisala istoriju svetske kinematografije. Film prati šokantnu istinitu životnu i ljubavnu priču Mauricija Gučija čiju ulogu tumači Adam Drajver i Patricije Ređijani koju u filmu predstavlja Lejdi Gaga. Njihov život ispreplitan je dinamičnom ljubavlju, skandalima, borbom, osvetama i na kraju ubistvom, sve to krije se iza jednog od najvećeg giganta na svetskom modnom tržistu.
„Radije bih plakala u Rols Rojsu, nego se smejala na biciklu“ – reči su Patricije Ređijani, bivše supruge Mauricija Gučija i nekadašnje direktorke kompanije, koja je osuđena za planiranje i angažovanje plaćenog ubice radi likvidiranja svog supruga.
Patricija Ređijani uhapšena je 1997. godine zbog optužbe da je poručila ubistvo svog tada već bivšeg supruga. U zatvoru je provela skoro dve decenije gde je dobila nadimak „crna udovica“, po kome je poznata italijanskoj javnosti. Na slobodnu je izašla 2016. godine i od tada se retko pojavljuje u javnosti. Sa Mauricijom je imala dve ćerke, koje bile u adolescentnom periodu kada je on bio ubijen. One su bile podrška u kampanji za ponovno suđenje i puštanja njihove majke na slobodu, iako danas navodno ne žele da imaju kontakt sa njom.
Porodica Guči jasno je izrazila negodovanje načina na koji je Patricija prikazana u ovom umetničkom ostvarenju. Tvrde da način na koji je ona prikazana, kao žrtva koja se borila za svoje mesto u muškom šovinističkom okruženje velike kompanije, nije verodostojan. Takođe u saopštenju za javnost navode da se produkcija nije čak ni konsultovala sa članovima porodica prilikom izrade filma.
„Ovo je veoma bolno sa ljudske strane gledišta i vređa nasleđe na kojem je izgrađen naš brend“, napisano je u saopštenju koje je objavila italijanska novinska agencija ANSA-a.
Autor: Ana Radivojević