Jačanje imuniteta tokom hladne sezone:

Društvo

4 namirnice bogate probioticimaPružamo vam uvid u 4 namirnice koje će održati vaš organizam zdravim i vitalnim tokom zimske sezone.JogurtProbiotici (žive bakterije koje nisu patogene ili toksične za ljudsko telo) su posebno važni zimi, jer podržavaju zdravlje crevne mikroflore, jačajući tako imuni sistem protiv bolesti. Prirodni jogurt bez aditiva najbolje odgovara vašoj svakodnevnoj ishrani: napravite ga sami i konzumirajte svaki dan za doručak.Kiseli kupusKlasični i najjednostavniji element zimske ishrane može biti neverovatno zdrav. Kiseli kupus pored živih bakterija sadrži vitamine C, B i K i bogat je natrijumom, gvožđem i manganom. SireviNe mogu se svi sirevi pohvaliti visokim sadržajem probiotika. Najefikasniji u ovom smislu su gauda, čedar i mocarela. TempehOvaj fermentisani sojin proizvod dostupan je u prodavnicama organskih namirnica. Tempeh je napravljen od celog pasulja dodavanjem fermenta kulture gljiva Rhizopus oligosporus. Danas vegetarijanci tempeh često koriste kao zamenu za visoko proteinsko meso.

Autor: Marija Radojičić

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *