Victoria’s Secret pred zatvarenjem?

Društvo

Još od početka ‘90 nije bilo žene koja nije čula za najpoznatiji brend Victoria’s Secret. Prelepe manekenke, „Viktorijini anđeli“, prebogate revije i kvalitetna roba krase ovaj brend.

Na veliku žalost u svakoj priči postoje usponi i padovi, pa tako ni ovaj brend nije izuzetak .

U periodu od 2015. do 2019. prodaja je počela da opada, jer su se mnogi kupci žalili da se kvalitet robe znatno smanjio i kako navode, proporcije njihovih mera nisu realne za ‘normalne’ žene i da ne mogu svi imati tela kao njihove manekenke.

Padovi ovog brenda su se nizali, ali čini se da je 2020. godina ipak najgora za V.S., jer kako se navodi zatvaraju četvrtinu svojih prodavnica u SAD-u i Kanadi u narednih nekoliko meseci. To je samo jedan od udaraca koji su zatekli ovu kompaniju.

Prošle godine je zabeležen pad prodaje od 12 procenata. Takođe, zbog trenutne situacije sa Covidom-19, jasno je da revija neće biti održana, iako je to jedan od najvažnijih modnih dogadjaja u toku godine.

Foto: pinterest.com

L Brands (LB), u čijem je većinskom vlasništvu bila kompanija, izjavili su da je zatvaranje 250 prodavnica samo početak i da bi do kraja godine mogli zatvoriti još 50 zbog neodgovarajuće lokacije radnji.

L Brands je pod istragom zbog generalnog direktora Les Veksnera koji je doveden u vezu sa pokojnim finansijerom Džefrijem Epstajnom koji je optužen za seksulano zlostavljanje maloletnica.

Zbog evidentnog fijaska i posrnuća ovog brenda Viktorija Sikret je prodat za samo pola milijarde i kako se navodi zbog vidno niske cene bili su na korak do bankrota.

Novi većinski vlasnik sada je investiciona firma Sikamor Brends.

Autor: Milica Ognjenović

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *