Od karijere modela do privatnog biznisa

Društvo

Svojom figurom krasi naslovne strane brojnih magazina među kojima su „Cosmopolitan“ i „Women’s health“, njen instagram prati preko dva miliona ljudi a pokrenula je i privatan biznis.
Poznata i zanosna blogerka i Instagram model Nataša Oukli tvrdi da je uvek osećala dužnost da inspiriše i motiviše svoje prijatelje, porodicu i pratioce da imaju samopouzdanja i slede sve svoje snove.
„Nikada neću uložiti minut svog vremena u nešto za šta nisam strastvena. Volim da se ujutru budim sa ciljem ili projektom koji treba osvojiti, a ako ga nema stvoriću ga!“
Kao prekretnicu u svom životu izdvaja blog koji je pokrenula 2012. godine pod imenom „Dan bikinija“ i tvrdi da u vreme kada je ona počinjala nije bilo mnogo ljudi koji se bave tim poslom. Pre bloga, imala je svoju kompaniju za foto i video produkciju i radila sa mnogim brendovima kupaćih kostima, snimajući reklamne videe za njih. To joj je, dok je obilazila plaže u Kliforniji, Meksiku i Havajima dalo inspiraciju da pokrene kompaniju „Monday swimwear“ zajedno sa najboljom prijateljicom Devin Brugman. „Devin i ja smo odrasle na plaži, ja u Australiji, a ona na Mauiju“; danas dizajniraju kupaće kostime za svoju kompaniju i uplovile su u ljubavnu romansu. „Mali ali rastući biznis“ doveo je do toga da njena neto vrednost za 2019. godinu iznosi 100 000 dolara.
Glavnu ulogu u osvajanju pratilaca igrao je Instagram ali zasluge pripisuje i doslednosti i stalnom stvaranju sadržaja jer, kako kaže, počele sa radom u vreme kada je bio više društvena nego poslovna platforma.Tremutno najveći izvor prihoda predstavlja upravo ova društvena mreža.
„Uvek objavljujemo nešto novo i mislim da to naš naporan rad i pokazuje. Takođe, ljudi vole bikini i naš način života, vole da prate naša putovanja i osećaju se nadahnuto“.

Autor: Aleksandra Pavlović

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *